10/11/2016

Choker top // Gamiss


FR : Hello mes biscottes d'amour ! Je tiens à m'excuser de cette absence un peu longue... En ce moment je dois vous avouer que j'ai un peu une vie de dingue bon rien d'exceptionnel, j'ai passé deux semaines à fêter mon anniversaire (non non ce n'est pas une blague). Deux semaines d'abus intense qui m'ont mises KO mentalement et physiquement le preuve je me remets d'une bronchite assez violente et je n'avais pas du tout la foi de blogger mais je vais me rattraper ne vous inquiétez pas ;) 


EN : Hi babes ! I would like to apologize for this long absence ... I have to admit that my life is at the moment pretty crazy well nothing exceptional really, I spent two weeks celebrating my birthday (not kidding). Two weeks of intense excess that killed me mentally and physically and as a result I'm recovering from a violent bronchitis and I wasn't really in the mood for blogging but don't worry I'll make it up to you ;)      









FR : Ce look a été shooté il y'a quelques temps déjà, vu le froid glacial qu'on a en ce moment, je ne m'amuserais pas à sortir les bras nus mais je voulais vous montrer ce petit top qui vient de Gamiss ! Les tops effet ras de cou sont mon petit kiff du moment, je trouve que ça rend la tenue un peu plus sexy tout en ayant un petit côté rock/gothique bref j'adore ! J'ai donc décidé de l'associer avec une petit jupe taille haute et de casser la tenue "grunge sexy" avec les sneakers à plateforme de Puma et tada ! :)

EN : This look was shot a few weeks ago, given the freezing cold that we have at the moment, I couldn't go out with bare arms but I wanted to show you this amazing top from Gamiss ! Choker tops are my favorite thing right now, it makes your outfit looking more sexier wih a rock/gothic touch, I love it ! I decided to combine it with a hight waist skirt and also to break up the "grunge sexy" look with platform sneakers from Puma and tada ! :) 











Top : Gamiss - Skirt : H&M - Sneakers : Puma 


SHOP MY LOOK 


8 commentaires:

  1. love that skirt, so pretty! :)

    kisses
    ropesofpearls.blogspot.pt

    RépondreSupprimer
  2. Love it! That gif is super cute <3

    www.catmorais.blogspot.pt

    RépondreSupprimer
  3. Rubbish you've been so ill, but good you're getting better. Love that top, cool detail at the neck
    Lauren
    livinginaboxx | bloglovin

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Usually I'm never ill but when I am it's not a simple cold ^^
      That's that detail that made me fall for this top ;)
      Thank you babe !

      Supprimer
  4. Adoro o look, fica-te tudo super bem! :)
    Adoro especialmente a saia!!

    Beijinhos,
    Shades of a Girl

    RépondreSupprimer
  5. I love your outfit, it's so cute especially the skirt :)

    S x | SHELISES WORLD

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)