26/03/2017

A heart no home can hold





FR : Holà mes petites biscottes d'amour ! Aujourd'hui nouvelle semaine, nouveau look ! Vous avez sûrement remarqué qu'en ce moment, je publie assez régulièrement sur ce blog, j'arrive petit à petit à reprendre un rythme correct et franchement ça fait du bien au moral ! J'avais oublié à quel point écrire pouvait vaincre mes petites déprimes passagères :)

Assez de blabla, parlons mode ! Vous savez à quel point je suis accro à ces pantalons super larges, depuis ma découverte de cette merveille l'année dernière je ne m'en lasse pas ( "Bowie") alors quand j'ai vu que H&M avait ressortit de nouveaux modèles, j'ai recraqué deux fois: celui-ci et un autre avec une coupe plus courte que je vous montrerai dans un futur article.
 Ces pantalons sont justes géniaux, le comfort est au max tel un pyjama, enfin c'est vrai quoi, quoi de mieux que de se balader en pyjama toute la journée ? Franchement, rien ne peut battre cette super sensation. J'adore, j'adore, j'adore !

Et j'ai une petite astuce pour les frileuses quand on a une météo qui n'en fait qu'à sa tête, je mets en dessous du pantalon un collant en résille et l'affaire est dans le sac ;)


EN : Hi babes ! New week, new outfit ! You may have noticed that I've been more present on this blog lately, I'm getting back to the groove slowly but surely and to be honest it feels so good ! I had forgotten how much writing could be such a good thing for "normal blues" :)

Enough blahblah, let's talk about fashion ! You know how much I'm addicted to these wide large pants, since my discovery of this marvelous piece last year, I just can't get enough ("Bowie"). So when I saw that H&M put back new designs on the market, I gave in two times : this one and another one shorter that I'll show you later in a future article. These pants are just awesome, comfy as hell like pj's, and what is better that walking around with pj's on all day ?  Nothing can beat this sensation. I like it I like it I like it !

Advice for the babes who are often sensitive to cold especially when the weather is unpredictable, I wear fishnets under it, and it's in the bag ;)










Et comme je suis généreuse, je vous propose ma sélection de pantalons larges à tout petit prix ! / As a generous girl, here's my selection of wide pants at a very low price !










Sweater : Cheap Monday - Pants : H&M - Sneakers : Vans 


SHOP MY LOOK

6 commentaires:

  1. This is so stylish and cool
    http://www.melodyjacob.com

    RépondreSupprimer
  2. I am loving this entire look! Awesome combination with stripes and mesh top

    RépondreSupprimer
  3. Isn't it great to feel productive and engaged on your blog. It's an awesome feeling to have
    -Kate
    http://www.katekoutures.com/

    RépondreSupprimer
  4. Isn't it great to feel productive and engaged on your blog. It's an awesome feeling to have
    -Kate
    http://www.katekoutures.com/

    RépondreSupprimer
  5. Latest design of the costume is this that she had wear in it.Cartincoupon.com

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)