17/06/2017

Tennis court




FR : Holà mes biscottes ! Aujourd'hui, amusons nous sur un terrain de tennis ! J'avais en tête depuis un bon petit moment déjà, de shooter une tenue dans ce genre d'endroit et puis c'est devenu une obsession. Alors j'ai pris ma voiture, j'ai conduis jusqu'au fin fond de la cambrousse et mes yeux se sont jetés sur ce terrain de tennis. Ni une ni deux j'ai dégainé l'appareil photo et voici le résultat ! 



EN : Hello my lovely babes ! New outfit and new spot : let's have fun on a tennis court ! 
I was obsessed for a while now to shoot a new outfit on this kind of place. I was driving through the countryside when my eyes met this tennis court. Without a second thought I pulled out the camera and here we go ! 












FR : En ce qui concerne la tenue, je voulais quelques chose de sportswear mais décontracté, genre la nana qui fait semblant d'être sportive parce que le sport c'est cool mais c'est une torture alors la nana a donc rayé ce mot de son vocabulaire ...oui oui je suis en train de me décrire ... 
Toi qui me lis et qui fait son jogging tous les matins à 6h sous la pluie, la neige, sous 50 degrés, sache que je t'admire, vraiment ! Mais tu reste un mystère pour moi ahah 


EN : For this outfit, I wanted some sportswear and relaxed vibes like the gal who's pretending to be sporty as hell cuz sports is cool but it's torture seriously so the gal removed this word out of her vocabulary ... yeah I'm describing myself ...
You, who's reading this article and going jogging every morning at 6 under the rain, snow, under 50 degrees, you have to know that I admire you, really ! But you're still a mystery to me haha 











Top : Bershka - Shorts : Zara - Jacket : Episode (Thrift shop) - Socks : H&M - Sneakers : Converse



SHOP MY LOOK 


10 commentaires:

  1. Très sympa les photos !
    Deltreylicious
    http://deltreylicious.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci beaucoup ma belle ! Ça change des photos de rue ;)

      Supprimer
  2. Love this sporty look and the jacket is amazing!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    RépondreSupprimer
  3. You look absolutely amazing...

    RépondreSupprimer
  4. Soo prettty!! Love it!!
    Check my blog and my new post*
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    RépondreSupprimer
  5. amazing :)
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    RépondreSupprimer
  6. What a cute outfit, girlie! I love the jacket and the location is perfect. Thanks for sharing and I hope you're having a great start to your week so far!

    XO,

    Jalisa
    www.thestylecontour.com

    RépondreSupprimer
  7. I love the pics and your outfit!

    Have a lovely day!

    Kris | https://dreamingofpink.wordpress.com

    RépondreSupprimer

Thanks for visiting and commenting my blog, I appreciate that. Your support means a lot to me ♡
Feel free to ask me whatever you want ;)